dinsdag 22 maart 2011

Bijenkorf kiest voor JEE-O Lifestyle producten

WEURT - “Let’s go outside” Een selectie van JEE-O Lifestyle producten voor buiten is binnenkort te zien in de Bijenkorf. Kom naar één van de filialen in Nederland tijdens de Maffe Marathon, die van start gaat op 30 maart a.s. voor het grote publiek (en 29 maart voor BIJ pasjeshouders). Neem een kijkje bij de producten van JEE-O by Lammert Moerman. De Bijenkorf heeft namelijk haar keus op JEE-O laten vallen en opgenomen in haar bijzondere woon- en design assortiment. Daar is JEE-O trots op. JEE-O producten staan in het teken van het ultieme gevoel van puur genieten, en dat wil JEE-O dit jaar nóg meer gaan uitdragen. Het is dan ook “een droom die uitkomt en een hele eer om een aantal items van JEE-O te kunnen laten zien bij de Bijenkorf. Bovendien bereiken we hiermee een heel groot en gewenst publiek”, aldus Lammert Moerman.

jee-o


Waardering kwaliteit en unieke vormgeving
De keuze van de Bijenkorf voor JEE-O bevestigt de ontwikkeling van het merk, dat een sterke groei heeft doorgemaakt. Een statement voor Lammert Moerman, die verder toelicht: “De weg naar kwalitatief hoogwaardig design in combinatie met unieke vormgeving is hiermee succesvol ingeslagen”. Bijzondere waardering verkrijgt het merk hiermee, dat inmiddels een uitgebreide reeks aan design en lifestyle producten op haar naam heeft staan. 

Robuust en krachtig design
JEE-O® producten staan voor robuust en krachtig design, voor binnen- en buiten, dat kenmerkend is door zijn eenvoud. En met een uitstraling die voor zichzelf spreekt. Speciaal voor de Bijenkorf heeft zij vier bijzondere producten uit haar verschillende lijnen geselecteerd. Deze items samen dragen uit waar JEE-O voor staat: Verfrissend en ambitieus, exclusief en extravert, maar ook stoer en brutaal. Het maakt haar tot een merk apart.