dinsdag 5 april 2011

Social media campagne Neff groot succes

Neff ontwikkelde en lanceerde eind januari jl het social media platform “share the love for cooking’ om een virtuele ontmoetingsplek te creeren voor kookliefhebbers. De campagne blijkt een succes. Via Facebook, Hyves en Twitter kunnen hobbykoks zich aansluiten bij de site waar ze allerhande praktische informatie kunnen vinden rondom koken en eten, maar ook leuke tools om vrienden voor een diner uit te nodigen of om hun eigen kookkwaliteit te testen.

Neff

Succes
In ruim een maand tijd heeft www.sharetheloveforcooking.nl 1000 fans op Facebook weten te vergaren. Deze groep blijkt zeer actief mee te willen praten over kooktips en adviezen die door Neff worden gepost.

Neff Cheff
Elke twee maanden wordt een Neff Cheff geselecteerd die op basis van de “Ben jij een echte Cheff” kennisquiz de hoogste score heeft gehaald. De beste cheff krijgt een professionele kok aan huis die een diner voor 8 personen komt koken.