donderdag 29 september 2011

I love New Wave

Al tien jaar is New Wave dé topper in het assortiment van Villeroy & Boch. Alle reden om het veelzijdige en opvallende servies extra in het zonnetje te zetten. Villeroy & Boch doet dit met de campagne I love New Wave en de uitbreiding met zeventien verrassende onderdelen.

VB_ILoveNewWave_02d012c6d0002

Combineren met passie
Met de campagne I love New Wave benadrukt Villeroy & Boch het veelzijdige karakter van het servies. Alles kan en mag. De bijzondere vormen zijn perfect met elkaar te combineren. Maar ook wat betreft het opdienen van gerechten zijn er geen regels. Een dessert op een tapasschaaltje, kleine hapjes op een groot bord: het levert verrassende presentaties op. 

VB_ILoveNewWave_02d012c6d0004

Creatief aan tafel
De nieuw toegevoegde items maken combineren nóg uitdagender. Zo kan het nieuwe presentatiebord op tal van manieren worden gebruikt. Als bijzonder pizzabord, maar ook als presentatieschaal met de nieuwe kleine tapas- en dipschaaltjes erop. En de nieuwe saladekom fungeert ook prima als soepterrine.

VB_ILoveNewWave_02d012c6d0003

Persoonlijke touch
Het servies van New Wave is helemaal compleet met de gelijknamige glas- en bestekcollectie. Stuk voor stuk met de bijzondere golf als handelsmerk. Voor een warme touch heeft Villeroy & Boch het houten dienblad toegevoegd.  Kortom, New Wave is de perfecte oplossing voor een volledige gepersonaliseerde eettafel.