donderdag 17 november 2011

Onderhoud? Daar doen we niet aan!

Peter Verheul van Mondial Flat is bijna verbolgen. "Onze serre's hebben helemaal geen onderhoud nodig. We gebruiken uitsluitend materiaal van topkwaliteit. Dat geldt voor het glas, het hout, het hang en sluitwerk, de vloerverwarming, noem maar op. Daarnaast werken er bij Mondial Flat alleen maar eersteklas vakmensen". Resultaat: een onderhoudsvrije serre.advertorial-serre-beeld-[MR]Bij Mondial Flat hebben ze niet alleen oog voor de kwaliteit: vormgeving en esthetiek staan hoog in het vaandel. Meestal worden serres gebouwd in bestaande situaties. De stijl van het huis en de tuin bepalen in hoge mate het uiterlijk van de serre. En daar is Peter Verheul een expert in.

Vion, kunstenaar in Hilversum. "Om mijn huis heb ik een beeldentuin. Ik heb erg veel aandacht besteed aan de aanleg van mijn tuin. Paadjes vormen coulissen en vijverpartijen creëren weer ruimte. Om in dit delicate evenwicht een serre te bouwen is geen sinecure. Maar Peter is daar met vlag en wimpel in geslaagd. Ik ben blij dat ik hem ontdekt heb".

Omdat iedere serre bij Mondial Flat maatwerk is, maakt het niet uit hoe groot of klein, dik of dun de serre moet worden. Er zijn ook allerlei extra's mogelijk als verlichting of vloerverwarming. U kunt het net zo duur of goedkoop maken als u zelf wilt. Er is echter één ding waar Mondial Flat geen concessies aan doet: de kwaliteit. "Als je daar aan toegeeft, heb je voor je het weet een onderhoudsafdeling!"

Kijk op www.mondialflat.nl voor meer voorbeelden van serres

Grote Wade 72
3439 NS Nieuwegein
030-2670293
info@mondialflat.nl