donderdag 12 september 2013

Eten…? Aan tafel!

Vroeger toen ik nog thuis woonde wilde ik heel graag voor de televisie eten, want hoe cool was dat? Nou bij ons thuis was dat met hoge uitzondering, op bijvoorbeeld vrijdagavond, maar de rest van de week werd er gewoon aan tafel gegeten. Toen ik ging samenwonen merkte ik al snel dat voor de televisie eten eigenlijk ook helemaal niet gezellig is. En nu… moeder van 2 jawel hoor leer ik me kinderen eten…? Dat doen we aan tafel!

aantafel

Het zijn de verschillende fases in het leven waar iedereen doorheen gaat. Uiteindelijk is met z’n allen aan tafel eten natuurlijk ook veel gezelliger dan met een bord op schoot. Ik denk dat dat dan ook precies de reden is dat iedereen altijd op zoek is naar de juiste eetkamerstoel

Een eetkamerstoel waar je heerlijk in kan zitten om te natafelen, de dikke zaterdagkrant in kan lezen, met de kinderen kan knutselen of lekker visite in kan ontvangen. Daarom hebben wij de collectie design eetkamerstoelen met veel zorg samengesteld. Iedere eetkamerstoel heeft zijn eigen voordelen en voor iedere gezin samenstelling is er van alles beschikbaar.

Eetkamerstoelen van kunststof zijn bijvoorbeeld heel geschikt voor gezinnen met kinderen. Iedere vader of moeder kent wel het onbewaakte moment dat je zoon of dochter het toch voor elkaar heeft gekregen om met viltstift op de stoel te kliederen en dan is kunststof wel zo makkelijk reinigen denk bijvoorbeeld aan de Orbit Eiffel van Sintesi of de Spider van Midj. Daarentegen zitten gestoffeerde eetkamerstoelen vaak wat zachter net als leren stoelen met vulling. De Stone stool en H5L zijn hier mooie voorbeelden van. Maar ook merken als Magis en Kartell met stoelen voor binnen en buiten geschikt als de Louis Ghost, Air Chair en Kartell Masters zijn heel makkelijk in het gebruik.

Zelf ga ik toch graag voor zachtere stoelen. En hebben m’n kinderen geknoeid dan gebruik ik water want dat is volgens een van dé reinigingskenners van de wereld, James nog steeds een van de beste methodes. Zie ook de reinigingsflyer!

Tot de volgende keer!

Groetjes,

Anne
Medeoprichter van Direct Design