Deze eerste pilot in Utrecht zal dit jaar nog worden uitgerold in de vestigingen Den Haag, Haarlem, Amstelveen en Eindhoven. Met deze samenwerking is Riverdale nog meer vertegenwoordigd in stadscentra.
Met een inspirerende shop van 30 m2 waarbij het DNA van Riverdale goed naar voren komt, is een brede selectie producten te vinden uit de collectie van Riverdale. In de uitstraling is rekening gehouden met de speerpunten van V&D; verrassend en vernieuwend. Met basisartikelen als servies, vazen, fotolijsten en kaarsen tot Riverdale cadeauartikelen in verschillende prijscategorieën en items uit de najaarscollectie 2014 Grand Café is er een grote diversiteit aan woonaccessoires te vinden.
Patrick de Kleijn, directeur eigenaar van het merk Riverdale, geeft aan trots te zijn op deze samenwerking met V&D. Indien deze samenwerking succesvol verloopt is er de ambitie om een actievere samenwerking aan te gaan. “Riverdale en V&D zijn twee sterke merken en onze strategie sluit goed aan bij de strategie van V&D”, aldus De Kleijn.