woensdag 28 januari 2015

Woonbeurs Amsterdam wordt ‘vt wonen&design beurs’


23e editie van het grootste woon- en designevent van Nederland
Het woonseizoen 2015 gaat dit jaar van 29 september tot en met 4 oktober van start met de ‘vt wonen&design beurs’, voorheen Woonbeurs Amsterdam. Het evenement - dat in de afgelopen 22 jaar bijna 2 miljoen bezoekers geïnspireerd heeft - vindt ook dit jaar plaats in de Amsterdamse RAI.

vtwonen-en-designbeurs

“De grote merkkracht van vtwonen is een belangrijke pijler van de beurs. De nieuwe naam is dan ook een logisch gevolg van onze groeistrategie waarbij we de komende jaren meer bezoekers en deelnemers op de beurs willen verwelkomen. Naast de reikwijdte van de woonstijlen in vtwonen, is er ook een grote rol voor designexpert Eigen Huis & Interieur en ariadne at Home op de vt wonen&design beurs weggelegd. Met deze vernieuwde beurs kunnen we optimaal tegemoetkomen aan de behoeften van onze b2b relaties en zijn we in staat een nog groter publiek aan te trekken”, aldus Ard Siekerman, Brand Director Home Deco.

vtwonen-en-designbeurs-1
Bereiken en activeren van woonliefhebbers
Ook dit jaar wordt de RAI zes dagen lang omgetoverd tot dé plek in Nederland waar merken en ontwerpers hun nieuwste collecties presenteren, waar de trend- en stijlbewuste consumenten persoonlijk advies krijgen voor de bouw en verbouw van een huis en praktische oplossingen aangedragen krijgen voor iedere woonvraag. De unieke, levensgrote huizen van vtwonen, Ariadne at Home, Eigen Huis & Interieur en More Than Classic zullen velen weer inspireren. De beurs, gecombineerd met unieke presentaties en belevingen, online shopplatforms, exposure op tv en vakmomenten, brengt een unieke combinatie die de woonliefhebbers zal bereiken en activeren.

Nieuwe beleving rondom fenomeen beurs
"De actieve woonconsument zal meer dan ooit samen met de smaakmakers en designexperts van de woonbranche op een interactieve manier hun woondromen kunnen realiseren op de vt wonen&design beurs. Zo wordt de bezoeker geholpen met het samenstellen van het beursprogramma op een eigen persoonlijke pagina waarbij hij een keuze kan maken uit de merken en producten die het beste aansluiten bij de persoonlijke woonwensen. 
Het hele jaar - dus niet alleen tijdens de beurs - helpt de persoonlijke pagina de bezoeker bij het maken van zijn keuzes om de woonwensen te realiseren. Kortom, vanaf het eerste contact ervaart de bezoeker een nieuwe beleving rond het fenomeen beurs,” aldus Ingrid van Schooten, Manager vt wonen&design beurs.

Kijk voor meer woonbeurzen 2015 ook eens op Wonenonline.nl