dinsdag 28 juni 2016

GROHE zorgt voor watervreugde op Tomorrowland

Tomorrowland staat niet alleen synoniem voor elektronische muziek van topniveau, maar ook voor kleur, fantasie en plezier. Om die droomwereld tot in de kleinste details te realiseren werkt het festival voor de waterbeleving van haar 180.000 gasten samen met GROHE, ’s werelds grootste merkfabrikant van kranen en douches.

Van bij het begin hecht Tomorrowland veel belang aan de totaalbeleving voor haar bezoekers. Daarom investeert de organisatie telkens enorm veel energie in de kleurrijke, fantasievolle aankleding van de festivalsite. Zo is er ook dit jaar weer een imposant hoofdpodium, en zien de vuilnisbakken eruit als enorme bloemen. Wie op de festivalsite rondloopt, lijkt wel in een sprookje verdwaald. Om die beleving tot in de kleinste details door te trekken sloeg Tomorrowland voor de douches op de camping én de verfrissende waterkraantjes in de freshpoints op het festivalterrein de handen in elkaar met GROHE.

Zo bestaan alle binnen- en buitendouches op de festivalcamping Dreamville uit de kleurrijke Rainshower® Flower handdouches. Deze bieden de beleving van een comfortabele regendouche, verpakt in een leuk ‘bloemenjasje’. Het moderne en unieke design past helemaal in het concept van Tomorrowland. Daarnaast brengt GROHE met de gigantische Flower Shower buitendouches nog een extra portie kleur en fun naar de camping. De douches vormen een reuzebloemenbos en zorgen voor onmiddellijke verfrissing.  


Met dit partnerschap draagt GROHE niet alleen haar steentje bij aan de identiteit van Tomorrowland, maar zet het ook haar eigen filosofie in de verf: ‘Pure Freude an Wasser’. Volgens het merk moet water in eerste instantie een plezier zijn. Dit wordt niet alleen door het design maar vooral de innovatieve douchetechnologie waargemaakt. Zo zorgt de geïntegreerde GROHE Dreamspray® technologie ervoor dat het water optimaal verdeeld wordt, zodat men het effect van zachte regendruppels op de huid krijgt.

Ook ecologie en duurzaamheid dragen beide kleurrijke wereldspelers hoog in het vaandel. Daarom zijn de douches uitgerust met het innovatieve GROHE Euroeco Cosmopolitan T systeem, waarbij de looptijd kan worden ingesteld zodat er niet onnodig water verspild wordt. Als het water toch loopt, zorgt een geïntegreerde debietgrenzer ervoor dat er slechts 4,5 liter per minuut in plaats van 9,5 liter per minuut wordt verbruikt. Vanzelfsprekend zonder dat de bezoekers van Tomorrowland daarbij aan comfort moeten inboeten.

GROHE consumentenwedstrijd
GROHE trakteert op "a Shower of Experiences at Tomorrowland". Een magische mix van muziek, culturen, mensen en kleuren. Om kans te maken op een Duo Day Pass, volstaat het om een foto van een leuk watermoment te delen via www.ashowerofexperiences.be.