maandag 11 juli 2016

Love Life ‘selfie-campagne’ met radio, Spotify en thuisconcerten

Forbo wil met Marmoleum huiskamer in

Forbo Flooring wil met haar door en door duurzame Marmoleumvloer de huiskamer in en start daarom deze maand een grote campagne genaamd Love Life Marmoleum. De campagne die draait rondom het thema selfies is te horen via radio, te lezen in bladen & blogs, te zien via Forbo’s social media kanalen en te beleven bij de Marmoleum-dealers.


Ook muziek, sfeer en emoties spelen een belangrijke rol. Zo is de Marmoleum collectie opgedeeld in woonsferen met namen als Share, Reflect, Inspire, Recharge en Energize die alle een playlist op Spotify hebben. Daarnaast is er een wedstrijd verbonden aan de campagne waarmee thuisconcerten zijn te winnen.


Voor veel meer informatie, inspiratie en beelden zie http://www.lovelife-forbo.nl.

Forbo Flooring is een wereldwijd toonaangevende producent van vloeren zoals Novilon, Marmoleum en Coral. Bijna al die producten worden niet alleen duurzaam en kwalitatief hoogwaardig in Nederland gemaakt, maar ook hier ontworpen naar Dutch Design maatstaven. Forbo Flooring zet zich verder in voor een uitgebreide klantenservice. In de Marmoleum Modelwoning in Assendelft of de Novilon Gallery in Coevorden kunnen klanten bijvoorbeeld terecht voor deskundige advies, maar ook voor gratis stalen.