dinsdag 2 augustus 2016

Victoria's Secret Model Elsa Hosk werkt samen met Hästens

Met trots kondigt Hästens haar samenwerking met het Zweedse Vicoria’s Secret model Elsa Hosk aan. Als een van ’s werelds grootste beddenmakers, streeft Hästens er continu naar haar producten te verbeteren en mensen zo beter te laten slapen. Hästens en Elsa benadrukken hoe belangrijk een goede nachtrust is, vooral wanneer je op je best moet zijn.


In 2014 heeft Hästens in Zweden een groot slaaponderzoek gedaan. Uit de resultaten bleek dat maar liefst zeven van de tien Zweden minstens één keer per week niet uitgerust wakker worden. We slapen een derde van ons leven. Voldoende rust stimuleert ons immuunsysteem, geheugen, leervermogen, hart, stemming en algemene fysieke welzijn. Goed slapen is nog belangrijker wanneer je drukke baan veel van je eist, zoals bij Elsa.

Het leven van een supermodel mag dan zo glamorous lijken, in werkelijkheid is het hard werken: fotoshoots, verschillende locaties, verschillende tijdzones, snelle veranderingen en constant reizen. Als gevolg daarvan is het in staat zijn om jezelf weer volledig op te laden, erg belangrijk.


“Als ik niet genoeg slaap, presteer ik niet op mijn allerbest. Het is niet alleen mijn lichaam dat onder het slaaptekort lijdt, ook mijn stemming lijdt eronder. Ik word wat velen ‘bitchy’ zouden noemen, als je begrijpt wat ik bedoel! Dus slaap is super belangrijk voor mij, zodat ik kan presteren op het hoogste niveau.” Aldus Elsa Hosk.

Elsa Hosk over haar samenwerking met Hästens:
“Slapen in een Hästens is als slapen op een kussen- of zoals slapen op een wolk, alsof je zweeft. Het is iets bijzonders. Als je eenmaal Hästens geprobeerd hebt, wil je niet meer terug. Je zult nooit meer tevreden zijn met een ‘gewoon’ bed. Het is bijna een vloek!”, zegt Elsa.